Nyt mæglersamarbejde

    Samarbejdet er til fordel for Min Bolighandels kunder fordi WeBrick tilbyder billig målrettet digital markedsføring, som gør det lettere for mæglerne at levere rådgivning til boligsælger og boilgkøber. Der er tale om et udvidet samarbejde på flere områder.

    De to primære samarbejdsområder er dels at markedsføre de 21 mæglerbutikkers boliger til salg på WeBrick’s boligsøgeside dels at udføre målrettet digital markedsføring for den enkelte bolig.

    Et område, WeBrick har specialiseret sig i til lave priser med høje succesrater til følge. Typisk rammer WeBrick’s målrettede boligannonce mellem 2.500-11.000 potentielle købere, der klikker sig ind på boligannoncen.

    “Samarbejdet viser, at Min Bolighandel er omstillingsparat og griber de nye digitale muligheder, som WeBrick tilbyder”, udtaler Simon Christensen, Direktør i mæglerkæden Min Bolighandel.

    Et tredje produkt, WeBrick tilbyder de 21 mæglerbutikker er et ’one-stop-shop’ produktkatalog, som følger boligsælgeren og køberen fra den første tanke om en bolighandel opstår til de obligatoriske og frivillige dele af handelsprocessen fra byggesagkyndig, forsikring, boligadvokat osv. Og til bagefter, hvor der skal flyttes, renoveres, købes nyt køkken og energirenoveres m.v. “Derved opnår mæglerne to væsentlige resultater: Øget opmærksomhed for den samme bolig og et hurtigere salg samt tilfredse boligkunder, der føler sig taget ved hånden fra tanke til de har enten solgt eller købt en bolig”, forklarer Louise Gertz, Direktør i WeBrick A/S.